Pazartesi

NURAY SAYARININ GUNLUK BURC OLUMLAMALARI OLUMLU SOZLER SOYLEMENIZ GEREKENLER

Nuray Sayarı'nın günlük burç olumlamaları..

"Bu olumlamaları hergün güne başlarken tekrar edin ki, mevcut düzeninizi sürdürebilmek adına olumlu sonuç alın" diyor; ünlü astrolog Nuray Sayarı...

Olumlama yaparken ilk başlarda öylesine dahi yapsanız bir süre sonra biliç altınıza bir şekilde bu duygu ve düşünceyi geçirirsiniz. Olumlama yaparken önce derin bir nefes alıyor ve nefesinizin tamanını verdikten sonra, sakin sakin sizin için seçilen olumlamayı tekrarlıyorsunuz. Asla acele etmiyorsunuz.


İsteyin, dileyin, çekin ve yaşayın...


Koçlar:
Ben düzenimi seviyorum, koruyorum. Hayatımı düzen ve huzur içerisinde sürdürüyorum.

Boğalar:
Her bakımdan olumlu, mutlu ve huzurluyum. Sağlık içerisinde hayatımı sürdürüyorum.

İkizler:
Başarıyı seçiyorum.Hayatımıda başarıyla sürdürüyorum.

Yengeç:
Dilediğimi ve istediğim herşeye ulaşıyorum.Çok çabuk sahip oluyorum.

Aslanlar:
Özellikle hayatı seviyorum hayatın beni sevdiği gibi.Kendime her açıdan güveniyorum.

Başaklar:
Aşkı seçiyorum. Aşkı seviyorum ve seviliyorum.

Terazi.
Ben parayı seviyorum.Para beni seviyor. Para bana geliyor.

Akrepler: Şansa ihtiyacı oldukları bir dönemdeler.
Şansım beni seviyor, ben şansımı seviyorum.Hayatımı şans enerjisi ile sürdürüyorum.

Yay:
Hayatımı düzen ve huzur içerisinde sürdürüyorum.

Oğlaklar:
Ben mutluyum. Ve ben huzurluyum...


Kovalar:
Ben hayatımın her alanında sağlıklı, mutlu ve huzurluyum.

Balık:
Ben sakinim ve dikkatliyim. Ben huzurluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim