Pazartesi

Nuray Sayari'dan sevgi enerjisi nasil yukseltilir yukari cekilir?

Sevgi enerjisi nasıl yükseltilir, çekilir...
Nuray Sayarının geçen haftaki program konusu "sevgi enerjisini nasıl çekeriz"di... Aşağıda onun proğramından aldığım notlar var.


 
"Günde en az üç kez kollarınız açarak sevgi sözcükleri söyleyin kendinize söylemeniz gereken tek şey "ben sevgiyi kabul ediyorum", "ben kendimi çok seviyorum, ben sevmeyi seviyorum, ben sevilmeyi seviyorum" demek... mümkün olduğunca ben hergün yapıyorum sizde yapın!
Kollarınızı açın evrene çünkü bizim ellerimiz çok önemli ellerinizi açarak kesinlikle gerilerek ben sevmeye layığım, ben sevgiyi kendime çekiyorum, ben sevgiyi kabul ediyorum diyin... Sevginin auranızdan geçmesine izin verin...
Mümkün oldukça sevgiyi çağırın... Davet edin... Sevginin güvenli bir şey olduğuna karar verin...
Sevmek ve sevilmek daima bize güven verir. Başlıbaşına güven enerjisi barındırdığı için sevmek enerjisini her daim kendinize çekin... İlle de kollarımı açmam mı lazım diyorsanız da; Bir ortamda geriliyorsanız dahi seviyor ve seviliyorum diyin...
Sevgi enerjisini size küs olan size tavır yapan, dargın olan dostalrınıza partnerinize gönderin hiç bir şey yapamasanız bile seni seviyorum diyin mümkün olduğunca sevgi enerjisini evinize doldurun....
Benim evimin her köşesinde seni seviyorum notları vardır... İsterimki zikretmek istemeyenler dahi okusunlar... Sevgilinize söyletemiyor musunuz notlar yazın bırakın, bir süre sonra zihin onu kopyalayacak kendiliğinden söyleyecektir! Böylelikle sevgi enerjisini yükseltmiş ve çoğaltmış olucaksınız.

Ya da birilerinin sizden özür dilemesini istiyorsunuz, diletemiyorsunuz... o zaman sağa sola özür dilerim yazın... ister istemez özür enerjisini çekecek. Size söylemese bile o mekanın içerisinde o enerjinin yükselmesine yardımcı olucak.
Hadi şimdi her yere seni seviyorum yazın ve yapıştırın... Sizinle birlikte aynı mekanda yaşayanlarda sevgi enerjisini yaşayacaktır...
Sevgiyi hayatınıza çekin."
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim