Pazartesi

NURAY SAYARI'DAN KENDIMIZI HER ZAMAN SEVELIM OLUMLU OLALIM

Kendimizi sevelim! {Nuray Sayarı programından}

Bu akşam Nuray Sayarının program konusu "Kendimize verdiimiz değer"di.. Programdan kaydettiğim notları hemen hiç vakit geçirmeden paylaşıyorum, sizin de merakla beklediğinizi biliyorum çünkü :)



{Bu arada tekrar ediyorum; bloğumun Nuray Sayarı ile hiç bir alakası yok sadece bende sizler gibi onun yakın bir takipçisiyim ve hoşuma giden, ilgimi çeken konuları bloğumda paylaşıyorum... Hepsi bu! }





"Günlük yaşamımız içerisinde bir çok bireyde ben bunu görüyorum yada gözlemliyorum, "hayır" demeyi bilemeyiz, hep "evet" deriz... Karşımızdaki kişileri üzmeyelim diye... Karşımızdaki; bazen yanımızdaki partnerimiz olur, bazen annemiz olur, bazen babamız, bazen çocuklarımız, bazen de arkadaşlarımız olur ve dolayısıyle biz onları mutlu ederken mutlu oluruz elbette mutlu oluruz ama birileri bizi üzüyorsa ve yıpratıyorsa biz kendimiz olmaktan vazgeçeriz karşımızdakilerin benliği gibi hareket ederiz yada yanımızdakilerin benliği ile bütünleşiriz. O zamanda kendimize verdiğimiz değeri eksiltiriz, kendimize verdiğimiz önemi yitiririz, birilerinin bizi yıpratmasına, üzmesine kolaylıkla izin veririz, Üzülüncede bir suçlu ararız, işte deriz ki; "bu bu sebeblerden dolayı beni üzdü... Ben bunu haketmedim ki, yada bu bu durumlardan dolayı yıpranmama neden oldu..". kişi partnerse, eşse arkadaşsa yada çocuksa...

Kendimizle yüzleşelim her sabah güne başlarken aynaya baktığımız vakitte örneğin nefes aldığımız için şükredelim, ardından kendimize değer verdiğimizi gözlerimizin içerisine bakıp söyleyelim... Ve güzellikleri hakettiğimizi benliğimize yerleştirelim... Ardından "bugün her ne yaşayacaksak yaşayalım bugün her ne geçirirsek geçirelim, bugün çok güzel bir gün olucak" diyelim... Ve güne başlarken "bugün güzel maceralara açılıyorum" enerjsini benliğimize yerleştirelim... ve kendimiz olmayı sevelim, kendimiz olmayı seçelim...Eğer kendimiz gibi hareket etmezsek eğer kendimiz olmayı seçmezsek yıpranmakta kolay olur, üzülmekte kolay olur, birileri tarafından darbe almak, duygusal kaoslar yaşamakta kolay olur... Eğer biz kendimiz olmayı seçersek ve kendimiz olmayı seversek, başlıca kendimize değer veririz, kendimizi önemseriz ama bunu seçmezsek kendimize değer vermezsek bize değer vermeyen insanları çekeriz ve dolayısıyle yıpranmamıza neden olan olayları hem gün içerisinde yaşarız hem yaşam içerisinde yaşarız....

Bugün çözemediğimiz sorunları yarına taşırız... Yarın bi sonraki güne taşırız, dolayısıyle tabi ki sorun yaşamayalım ama kendimizle ilgili kaoslarımız, sorunlarımız var ise biz bugün bunu değiştirmeye karar verelim...

Şimdi ekran karşısında olupta benim sohbetime denk gelenler var ise "kendimi bulmak istiyorum", ya da "kendim olmak istiyorum da nasıl olabilirim", kendimize değer vermekle kendimiz gibi olabiliriz... Bazen de deriz ki "biz kendimiz gibiyiz canım, nerden çıkarıyorsunuz böyle şeyleri, kendim olmak ne demek diye.." ya da ben şimdi diyorum ya "pozitif olun", "aman canım bu tarz konuşan insanların tuzu kuru", e benimde geçmişte tuzum ıslaktı, düşünce gücüyle kuruttum! hadi bakalım sizde tuzunuzu kurutmak istiyorsanız, olumsuz duygularınızdan arınmak istiyorsanız, kendiniz gibi olun, hiç kimsenin sizi yıpratmaması için, olumsuz ilişkileri hayatınıza çekmek istemiyorsanız, olumsuz arkadaşlıklar içerisinde bulunmak istemiyorsanız, o zaman başta kendinize verdiğiniz sevgiyi değeri çoğaltın önce ne kadar kendinizi seviyor önemsiyorsunuz bunu bi benliğinize, içinize sorun, "ben kendimi çok seviyorum ben kendimi çok önemsiyorum..." "peki ben bunu söyleyerek, dile getirerek kendimi sevicem, değer vericem ve o zaman hayatımda bana benzeyen insanları kolaylıkla çekecek miyim?" diyorsanız bir hafta deneyin... Yedi gün çok önemlidir ...7 sabah deneyin, sekizinci gün zaten size benzemeyen olayları ve durumları hayatınızdan kolaylıkla arındıracak, olumsuz duygulu olaylara da yer vermiyeceksiniz... Deneyin, denemek o kadar büyük fırsatlar getirir , o kadar büyük özellikler getirirki yeterki şans verin...



Geçtiğimiz günlerde bi gazetede okurken gözüme ilişti, adamın bi tanesi diyor ki "ben hayal kurmayı sevmem! Hele hele boş hayaller hiç kurmam..." o kadar üzüldüm ki hayali olmayanın bir kere yarını olmaz...

Hayal kurmak, istemek, yaşamadan önce yaşamayı yaratmak demektir!

Dolayısıyle kendimiz gibi olduğumuz zaman, hayal ve isteklerimizde artar... lütfen kendimize değer verelim, hayal kuralım, kurduğumuz bütün hayalleri de yarın hayata geçirmeyi kolaylaştıralım..."







Sizi üzen, mutsuz eden, kaygıladıran hiç bir şeyi hayatınızda barındırmayın! Sefa ile gönderin, zarafetle gönderin, iyi temennilerde bulunun... Arkadaşlık ilişkilerinizde ilişki bittiyse, zor ayrıldıysa yaşamdaki eneji bittiyse iyi dilekler dileyin, olumsuz yorumlar yapmayın... Örneğin olumsuz enerjiler yüklemeyin "işte bana bunu yaptı aynısını görsün, büyük çileler çeksin, kahrolsun, perişan olsun" gibi yorumların hiç birini yapmayın çünkü bir birey için olumsuz bir şeyler temenni edince kişi bunu yaşamaz siz yaşarsınız...

Çünkü yaşamımıza olumsuzluk getiren kişiler aslında evren tarafından görevlidir... Bi uykuda uyuyorsanız yada bir olayda gözünüzün açılması gerekiyorsa kişi görevlidir o travmayı o üzüntüyü size yaşatıp uyuduğunuz gafletli uykudan uyanmanız için ya da onun görevidir sizi üzerek öğretici olmak... Sizi üzenlere, yıpratanlara teşekkür edin, size bunu yaşatanlara teşekkür edin... çünkü onlar sizin yaşam yolunuzda öğretmenleriniz... ben bugüne kadar meğerse bugüne kadar üzülmemişim, hep ödül görmüşüm enerji alanlarıyla tanışmadan önce bi çok dostum bilir yıllar öncesinde bende kova burcu olarak hayatı telaşla yaşayan bir hanımdım... Ama ne zamanki enerji öğrendim doğru enerjiyi kullanmaya izin verdim, hayat kolaylaştı... İşte benim buradaki misyonum görevim, benim gibi bi çok kişi olsun, benim gibi bi çok insan hayatını kolaylaştırsın... Yaşamını değiştirmeye izin versin. Suçlu aramayın, hiç kimseyi cezalandırmayın, olumsuz duygular yüklemeyin, arkadaşlarınız eleştiriyorsanız ya da beğenmiyorsanız onlara diyin ki "ben seni seviyorum ama senin bu özelliğini sevmiyorum, kendini değiştir kendini düzelt" diyin... Niye bütün dinlerde dedikodu yapmak günah? Çünkü negatif enerji olduğu için... Yaradan hep güzellikleri yaratıyor, hep güzel olanı sunuyor, biz davranışlarımızla hitap şeklimizle, içinde bulunduğumuz ilişkilerle, ya hayatımızı mahvediyoruz ya hayatımızı kolaylaştırıyoruz...

Ben hayatı kolaylaştırmak istiyorum artık diyorsanız, ben olumlu duygular içerisinde bulunmak istiyorum diyorsanız; egonuzdan kurtulun... Kendinize değer verin... Yarınlarınızla ilgili korkuları bırakın...

Kalbinizden aşkınız cebinizden paranızevinizden huzurunuz eksik olmasın..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim