Çarşamba

BASAK DURSUN'DAN : BIR KADINI KADIN YAPAN NEDIR ETKENLER NELERDIR?


Sevgili okurlar, bu yazımda çoğu erkekler bana gücenecek ama ilişkilerdeki yaş farkına değinmek istiyorum.

Ülkemizde genelde erkeklerin kendinden yaşça küçük kadınla evlenmeleri alışıla gelmiş bir olay. Son yıllarda ise özellikle bayan sanatçılarımızın kendinden yaşça küçük erkeklerle bir araya gelmeleri konuşulur oldu.

Bunu bir psikolog arkadaşıma danıştım ve mantığıma yatan sebepleri sizlere tek tek sıralıyorum.

Kadın genç ve güzel, etrafı erkek kaynıyor. Ama, kendisini sessizce takip eden bir çift yaşlı gözden habersizdir. O gözler bu kadının bir açığını beklemektedir. Eğer bu açık onun telafi edeceği bir açıksa, yavaş yavaş yuvasından çıkan bir yılan gibi sessizce çıkar ve elindeki imkanları kadına sunar! Ama karşılığında onun olacaktır! Yani herif açıkça diyor ki “seni satın alacağım”. Aptal ve hafif meşrep bir kadınsa çukura düşüverir. Akıllı bir kadınsa üç seçenek çıkar karşısına!

1- Kabul eder ve bu adamın gücünü etrafa kullanırken, o da yaşına uygun gizli sevgili peşine düşer.

2- “Sen de kimsin kendini Allah mı sandın” der ve resti çeker.

3- Birlikteliğe girer ve kaderde varsa adam ölene kadar, katlanır bu esnada çevresini kurar ve söz sahibi olur.

Son aşama ise bazı kadınlarda olur adam öldükten sonra ortaya çıkar ve evli olduğu dönem içerisinde, aç kaldığı bedensel ve ruhsal duygularını yeniden beslemek için genç sevgililere koşar ve sonra alışkanlık haline gelir.

İşte beyler! Maalesef içinizdeki yaşı büyük ve güçlü olup “ oda benim olmalı” diyen egolu kişilerin bencilliğinin sonucuymuş bu!

Ben demiyorum psikolog arkadaşım söylüyor Vallahi!

Ne derler “kadını anne yapan da, o… yapan da erkektir”

Yiyeceğim lafları şimdiden tahmin ediyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim