Çarşamba

OZAN KOCER KIMDIR HAYATI BIYOGRAFISI YASAMI

Ozan Koçer Kimdir?


OZAN KOÇER 6 ekimde Erzincan’da Doğan İlköğretim ve Üniversite Eğitimini Hollanda’da Tamamladı. Üniversite’de Ekonomi Bölümünü Bitiren Ozan, Aynı Zamandada 5 Yabancı Dil Biliyor. 4 Yaşında Futbol Okuluna Gitmeye Başlayan Ozan, 14 Yaşından İtibaren Profesyonel Olarak Futbol Oynamaya Başladı.
Hollanda’nın Ünlü Futbol Kulüpleri NAC Breda ve De Graafschap’da Forma Giydi. Gösterdiği Başarılı Performansı İle Türkiye’nin Köklü Futbol Kulüplerinden Gençlerbirliği’ne Transfer Oldu. Gençlerbirliği Futbol Kulübünde’nde Futbol Oynadığı Dönemde Hollanda’ya Dönen Ozan Trafik Kazası Geçirerek Yeşil Sahalara Veda Etmek Zorunda Kalmıştır.
Futbol Oynadığı Dönemlerde Müziklede İlgilenen Ozan, KANAL D’nin Avrupa’da Düzenlemiş Olduğu ”BENİM STARIM” Yarışmasına Katılmış, Zorlu 13 Hafta Süresince Gösterdiği Başarılı Performansla Gurbetçilerimizin Yanı Sıra, Yabancılarında Dikkatini Çekerek Ciddi Şekilde Alınan SMS’ler Sonucunda 1.Olmuştur.
Avrupa’nın İlk Türk Popstar’ı Olmanın Haklı Gururunu Yaşayan Ozan ”Artık Şarkılarımı Anavatanım’da Söyleyeceğim” Diyerek, (TUROS MÜZİK) KomforTours Yönetim Kurulu Başkanı Sayın. Osman Çelik’in Yapımcılığı Adı Altında İlk Albümü ”Şekerim Benim”le Müzik Piyasasına İlk Adımını Atmıştır.
İlk Klibini Albümle Aynı Adı Taşıyan ”Şekerim Benim” Şarkısına Çeken Ozan, Avrupa’da İsmini Duyurmuştur.
Ozan ”Şekerim Benim” Şarkısında Ünlü İspanyol Sanatçı Natalie İle Düet Yapmış, Klipde İse Beraber Yer Almışlardır.
Daha Sonra ”Zalimsin ve Arkadaş” Şarkılarına Klip Çeken Ozan Türkiye’de Müzik Severlerin Dikkatini Çekmiş ve Kalbinde Taht Kurmuştur.
Etiketler: OZAN KOÇER, ozan Koçer biyografisi, ozan Koçer hayatı, ozan Koçer kimdir, ozan Koçer resimler, ozan Koçer şarkıları, ozan Koçer videoları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim