Pazartesi

DEMET AKALIN EVLI VE COCUKLU SARKI SOZLERI MP3

DEMET AKALIN EVLİ VE ÇOCUKLU SARKI SÖZLERİ

http://img32.imageshack.us/img32/4182/demetakalindus2.jpg
Fırtına öncesi veda busesi

Gönlümün mevzilinde aklın gölgesi

Ayrılık yüzünden kırdım herkesi

Şeytanın bacağını kıramıyorum

Beni mi buldun şansın böylesi

Yemin bozuyorum her pazartesi

Ayrılık yüzünden kırdım herkesi

Hayatın akışına uyamıyorum

Güzeller thebestlinks hep seviliyor

Sevenler hep üzülüyor

Aşka inancım azalıyor

Git gide hevesim kaçıyor

Kimler kimler yuva kuruyor

Ben niye kuramıyorum

Yazgımla kanlı bıçaklı

Kalbim hep alacaklı

Hayalim üç kelime

Oda şöyle Evli Mutlu Çocuklu
Incoming search terms for the article:

* demet akalın evi mutlu çocuklu ıarkı sözü
* demet akalın evli mutlu çocukluıu
* demet akalın evi mutlu çocuklu dinle
* demet akalın evli mutlu çocuk sözleri
* demet akalın evl mutlu cocuklu
* demet akalın evl mutlu çocuklu
* demet akalin sarki söz evli mutlu coczklu
* demet akalin mutlu cocuk sarki sözü
* demet akalin-evi mutlu çocuklu sözleri
* demet akalin-evi sarki sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim