Cumartesi

2010 OKULLAR NEZAMAN AÇILACAK

http://images.ensonhaberim.com/resimler/diger/okullar_bayram_sonrasi_acilacak.jpg

Okullar bayram sonrası açılacak
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, okulların açılış tarihinin bir hafta ertelendiğini bildirdi.

Ancak, ilköğretim birinci sınıfa başlayan öğrenciler okula uyum programlarına 13 Eylül’de başlayacak.

Eğitim-öğretim yılı takvimi ise şöyle:

* Okul öncesi ve ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin eğitim-öğretime hazırlanması 13 Eylül 2010-17 Eylül 2010 tarihleri arasında yapılacak.

* Birinci kanaat dönemi 20 Eylül 2010’da başlayacak ve 28 Ocak 2011 Cuma günü sona erecek.

* Yarıyıl tatili 31 Ocak-11 Şubat 2011 tarihleri arasında olacak.

* İkinci kanaat dönemi 14 Şubat 2011 Pazartesi günü başlayacak ve 17 Haziran 2011 Cuma günü sona erecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim