Pazartesi

LISELI KIZLAR ETEK ALTI GIZLI FRIKIK CEKIMLERI VIDEOLARI EN GUZEL SEKSI GORUNTULER RESIMLER IZLE INDIR


Öyle gün oluyor ki bu internet dünyasının çivisi çıkmış diyorum. Alın size çivisi yamulup da çıkan internetteki en salak konulardan birisi. Abazalıktan azgınlıktan duvara düz tırmanan erkekler şimdide liseli kızlarımızın etek altı görüntülerini, etek altı liseli kızların videosu gibi kelimelerle arama motorlarınz abanmış durumda. Acaba bu terbiyesizliği yapanlara soruyorum sizlerinde anası, bacısı,halası,teyzesi yok mu? Siz okuyan kızların eğitimine böylemi destek veriyorsunuz? Ayıp utanma denilen bir şey var gidinde elenor takılın ama bari kızlarımızın ismini sanal alemde bari lekelemeyin. Bu konumuza birde şu noktadan bakmak istiyorum; Bizim lisede okuyan kızlarımızda az... değiller diyebilirim nedenine gelince; Kardeşim kalkıp kendi etek altı görüntünü çekip internetteki video sitelerine neden yolluyorsun. Safmısın, salakmısın,geri misin gidin dersinize bakın böyle Abaza gençleri de yoldan çıkarmayın. Böyle terbiyesizce işler peşinde koşan varsa bu şekilde kızlarımızın etek altı videolarını gizlice çekip bu âleme yayan varsa Allah onu bildiği gibi yapsın diyorum. Bunu yapanları da şiddetle kınıyorum terbiyesiz utanmaz şerefsizler. Ağzımı bozdum affedersiniz dostlar bunlar daha beterini hak ediyor ama terbiyem müsaade etmiyor. Sizlerinde bu konudaki düşüncelerini yorumlarda bekliyorum. Sevgilerle...
 Ama illaki ben etek altı resimlerini çok merak ediyorum ve delice görmek istiyorum diyorsanız işte buyrun size en güzel etek altı resimleri buyrun izleyin...:-)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim