Pazar

Basak Dursun'dan: Dizilerimiz ve Aklima Takilanlar


Şu bizim diziler son zamanlarda pek aklıma takılmaya başladılar.

Diziyi uzatabilmek için ve daha çok izlenebilsin diye akıl almaz yöntemler kullanılmaya başlandı.

İki yıl önce Yanık Koza diye bir dizi vardı. Evin büyük oğlunu Yavuz Bingöl canlandırıyordu. Dizinin ilerleyen bölümlerinde artık kıkır kıkır gülmeye başlamıştım.Adam her bölümde karısı ve annesinin yeni bir yalanıyla karşılaşıyordu.Çocuğunu kendisine ait olmadığının şokunu yaşarken, bu sefer kısır olduğunu öğreniyor ardından da çocuğun babası erkek kardeşi çıkıyordu.

İşte benim gülmelerim bundan sonra başlamıştı. Aklıma türlü türlü skandallar geliyordu. Adam karısının eskiden erkek olduğunu öğrenmesinden tutun da, annesinin eskiden fahişe olduğunu öğrenmesine kadar gidermiş. Hele finalinde erkek kardeşinin annesinin başkasından peydahladığına kadar çıkarmış olaylar.

Bir de Yaprak Dökümü takılıyor ağıma.

Dizinin hatunları aşk trafiği açısından pek yoğunlar maşallah! Hepsinin altından da Oğuz çıkıyor.

Artık bence işler ilerleyip, hayriye Hanım a kadar ilişki trafiği çıkacak diye korkmuyor değilim.Hatta dizininn finalinde Ferhunde, Ali rıza Bey le yakalanıyor, Oğuz da Cevriye hanım a tek taş yüzüğü takıveriyor. Bunu duyan Şevket intihar ediyor! Cevriye Hanım a aşık olduğu için.

Ya Aşk-ı Memnu?

Behlül ve Bihter baş rolde! Birisi ölürse dizi biter zaten. Ama daha fazla heyecan a ne dersiniz? İşte size sunuyorum: Bihter annesini Behlül’le yakalayacak ve intihar edecek. Adnan bey mi? Adam olayların ortasında kaşar oldu zaten! Behlül le Bihter in yatmasını konu mu edecek bu kadar olay dönerken. Bu yüzden Bihter in intihar etmesi için, annesini Behlül le basması daha gerçekçi olur zaten!

Ay ben de neler yazıyorum böyle? Kusura bakmayın dizilere kaptırdım kendimi!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim