Pazartesi

PELIN TEKDAL KIMDIR HAYATI BIYOGRAFISI YASAMI OYNADIGI DIZILER ROLLERI



Reklamcıların gözdesi
Falım’ın güzel kızı Pelin Tekdal, reklamcıların gözdesi.

Pelin TEKDAL 22 yaşında İstanbul doğumlu olan güzel şimdiye kadar birçok dizide rol aldı.
Herkesin bir nedenle sanat, modelleme ve fotoğraf keyfini ancak benim estetik fikirlerim.Ve içinde sevinç bir model paylaşım gerektirir,yapmak istediklerim ise: resmi benim rol hareket edebilmek için, ciddi, mutlu üzgün, depresyonlu maceraperest, vahşi eğlenceli, komik, sıcak, seksi, öfkeli, iyi siz söyleyin:)



İstanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümü mezunu olan Pelin Tekdal, reklamcıların gözdesi.

Atv’de bir dönem yayınlanan Limon Ağacı dizisinin oyuncularından Tekdal, çocukluğunda Show Tv’de yayınlanan Süper Çizgiler adlı çizgi film programında sunuculuk yaptı.


Oyunculuk dersleri alan Pelin Tekdul, dizilerdeki oyuncuların çoğunun eğitim almadan oyunculuk yaptıkları için beğenmediğini belirtiyor.


Reklam oyunculuğu yaptığı için çok önemli yapımcılardan diziler için teklif aldığını; ama o dönemlerde oyunculuk dersleri aldığı için teklifleri kabul etmediğini belirten Tekdal” Eğitimimi tamamladım, hazırım. O zamanlarda oyunculuk tekliflerini kabul etseydim Beran Saat, Tuğba Büyüküstün şimdi olmazlardı.” diyor.


Pelin Tekdal, önümüzdeki günlerde özel bir kanalda ‘Moda Magazin’ adlı bir program sunacağını belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim