Perşembe

Ferhat Gocer son albumu Gotur Beni Gittigin Yere Dinle indir download et



Aslında şarkı Emrah’ın şarkısı ama Nefes filmi için Emrah’tan rica etmişler sanırım. Bende tam bilmiyorum olayın içinde değildim :)

Ama güzel söylemiş ya ağzına sağlık Ferhat :) Güzel söylediğin için bu şarkının mp3ünü sitemize koymuyoruz. Aslına bakarsan biz zaten hiç bir şarkının mp3ünü koymuyoruz. Sebebi ortada sizi çok sevdiğimizden değil ama :)

Müyapla başımız belaya girmesin. Şimdi kim uğraşacak Müyapla :)

Ferhat Göçer Götür Beni Gittiğin Yere Şarkısını dinlemek istiyorsanız ve Ferhat Göçeri gerçekten seviyorsanız. Şimdi kalkın ve gidip bir albümünü satın alın. Bunu yapın gerçekten rahatlayacaksınız :)
Son günlerin çokça konuşulan filmlerinden Nefes’i izleyen Ferhat Göçer duygu anlar yaşadı.

Ardından Nefes Vatan Sağolsun için film müziklerini okumak üzere çalışmalara başladı.

Türkiye’deki en iyi erkek Vokallerden birisi (hatta biriNcisi) olan Ferhat Göçer daha önce Emrah’ın sesinden dinlediğimiz Götür Beni Gittiğin Yere isimli şarkıyı Nefes filmi için okudu.

Şahsen filmi henüz ilemedim, izlemeyi de pek düşünmüyorum ancak Ferhat Göçer için Götür Beni Gittiğin Yere’ şarkısını bir de ondan dinlemek isterim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
 
 
 
Copyright © Haber Keyfim